Edukacije

Upravljanje servisom

Trajanje: 2 dana
Cijena: 220,00 EUR + PDV
Termini: Trenutno nema termina
*Termini seminara podložni su promjenama u slučaju izvanrednih okolnosti. Sve prijavljene polaznike pravovremeno ćemo obavijestiti o eventualnim promjenama u rasporedu.
Upravljanje servisom

Za uspješno vođenje servisa nije dovoljno biti samo dobar majstor. Polaznici ovog seminara uče o vođenju evidencije, rasporedu rada i akviziciji novih stranaka koje servis nerijetko biraju po ljubaznosti djelatnika. Kvalitetno praćenje naučenog sistema rada rezultira optimizacijom poslovanja i većim brojem zadovoljnih stranaka servisa.

Cilj seminara:

  • Polaznik ima nova gledišta na optimizaciju poslovanja
  • Pravilno prepoznaje potrebe stranke i način vođenja komunikacije
  • Zna optimizirati svakodnevne radne procese
  • Kvalitetno usmjerava poslovanje i povećava izglede za razvoj
  • Motivira djelatnike u smjeru davanja prijedloga i ideja za razvoj poslovanja

Sadržaj:

  • Profesionalan odnos sa strankama
  • Zadovoljstvo stranke
  • Pravilno planiranje i provođenje djelatnosti
  • Optimizacija poslovanja
  • Optimizacija radnih procesa unutar radionice
  • Planiranje i provođenje dugoročnih investicija
  • Planiranje razvoja poslovanja

Prijavite se na Tokić newsletter

Pretplatite se na Tokić newsletter i prvi saznajte sve novosti i akcijske ponude!