Upravljanje servisom

upravljanje servisima

Za uspješno vođenje servisa nije dovoljno biti samo dobar majstor. Polaznici ovog seminara uče o vođenju evidencije, rasporedu rada i akviziciji novih stranaka koje servis nerijetko biraju po ljubaznosti djelatnika. Kvalitetno praćenje naučenog sistema rada rezultira optimizacijom poslovanja i većim brojem zadovoljnih stranaka servisa.

Cilj seminara:

  • Polaznik ima nova gledišta na optimizaciju poslovanja
  • Pravilno prepoznaje potrebe stranke i način vođenja komunikacije 
  • Zna optimizirati svakodnevne radne procese
  • Kvalitetno usmjerava poslovanje i povećava izglede za razvoj
  • Motivira djelatnike u smjeru davanja prijedloga i ideja za razvoj poslovanja

Sadržaj:

  • Profesionalan odnos sa strankama 
  • Zadovoljstvo stranke 
  • Pravilno planiranje i provođenje djelatnosti
  • Optimizacija poslovanja 
  • Optimizacija radnih procesa unutar radionice 
  • Planiranje i provođenje dugoročnih investicija
  • Planiranje razvoja poslovanja
Trajanje seminara: 1 dan Maksimimalan broj polaznika: 15 Dostupni termini: 27.10. Cijena: 800 kn + PDV = 1.000 kn *Termini seminara podložni su promjenama u slučaju izvanrednih okolnosti. Sve prijavljene polaznike pravovremeno ćemo obavijestiti o eventualnim promjenama u rasporedu.