Dizel motori: Sustav „Pumpa dizna“ i „Common Rail“

dizel motor

Dizel motori danas zauzimaju značajan udio na tržištu automobila. Zbog sve većih zahtjeva kupaca za štedljivijim, a istodobno jačim motorima, sustavi za upravljanje i ubrizgavanje su postali vrlo kompleksni. Istodobno se susrećemo s kompleksnim sustavom za naknadnu obradu ispušnih plinova, što je strogo vezano uz euro norme. 

Polaznike učimo principima rada ovih sustava, kao i pravilnom pristupu kvarovima koji se najčešće događaju na vozilima s “Pumpa-dizna” i “Common Rail” sustavima ubrizgavanja (npr. kvar visokotlačne pumpe, brizgaljki i drugo). Osim toga, polaznici uče logičan slijed dijagnostike kvarova navedenih sustava te pravilan način ispitivanja komponenti i interpretacije rezultata raznih mjerenja.  

Cilj seminara:

  • Polaznikova šira slika o raznim sustavima dizel motora i njegovim komponentama
  • Bolje razumijevanje utjecaja njihovog neispravnog rada na vozilo
  • Brža i lakša dijagnostika kvarova na vozilima kroz logičan slijed i pristup

Sadržaj:

  • Princip rada pumpa-dizna sustava 
  • Specifičnosti i problematika pumpa-dizna sustava 
  • Razvoj i razne izvedbe pumpa-dizna sustava 
  • Ispitivanje mehaničkih komponenti 
  • Ispitivanje hidrauličnih komponenti 
  • Ispitivanje električnih komponenti 
  • Princip rada Common Rail sustava 
  • Specifičnosti i problematika Common Rail sustava 
  • Razvoj i razne izvedbe Common Rail sustava 
  • Obrada ispušnih plinova 
  • DPF filter, regeneracija, dijagnostika 
  • Ispitivanje mehaničkih komponenti 
  • Ispitivanje hidrauličnih komponenti 
  • Ispitivanje električnih komponenti 

Trajanje seminara: 2 dana Maksimimalan broj polaznika: 15 Dostupni termini: 24.11. Cijena: 1.600 kn + PDV = 2.000 kn *Termini seminara podložni su promjenama u slučaju izvanrednih okolnosti. Sve prijavljene polaznike pravovremeno ćemo obavijestiti o eventualnim promjenama u rasporedu.