LuK RepSet 2CT – proširenje ponude

13/06/2019

 

Schaeffler predstavlja nova rješenja za popravak suhih i mokrih dvostrukih spojki na tržištu zamjenskih rezervnih dijelova. S programom LuK RepSet 2CT, Schaeffler je prva, a dosad i jedina kompanija koja na tržištu zamjenskih rezervnih dijelova nudi rješenje za popravak suhih dvostrukih spojki. Ovaj se proizvodni program sada proširuje novim setovima za popravak vozila marki Fiat, Renault i Smart. Osim toga, Schaeffler LuK RepSet 2CT odsad je dostupan i za vozila VW grupe, koja koriste mokre dvostruke spojke.

Promjena stupnjeva prijenosa bez prekida vučne sile 

Ova karakteristika predstavlja značajnu prednost automobila s dvostrukim spojkama u odnosu na vozila s klasičnim ručnim mjenjačima. Vozač pritom profitira zbog veće razine komfora i zbog istovremenog smanjenja potrošnje goriva.

Schaeffler je rano prepoznao potencijal ove tehnologije na tržištu zamjenskih rezervnih dijelova te je postao predvodnik u razvoju rješenja za popravak dvostrukih spojki. Najnoviji proizvodi u ponudi su Luk RepSet 2CT setovi za popravak vozila Smart Forfour i Fortwo, Renault Twingo (sva tri modela s benzinskim motorom i 6-brzinskim 6DCT250 mjenjačem), vozila FIAT grupe (benzinski idizel modeli Fiat, Alfa Romeo i Jeep opremljeni 6-brzinskim FPTC635 mjenjačem), kao i za vozila marke Suzuki (benzinski i dizel modeli s 6-brzinskim TCSS mjenjačem).

Osim toga, Schaeffler od nedavno nudi i rješenje za popravak mokre dvostruke spojke koju koriste Audi, Seat, Škoda i Volkswagen (opremljeni 7-brzinskim DQ500 mjenjačem).

“Uz nova rješenja za popravak suhih i mokrih dvostrukih spojki, ponovno naglašavamo snagu naše inovativnosti potpomognutu dugogodišnjim iskustvom u proizvodnji rješenja za popravke spojki.”, riječi su Daniela Rouvena, direktora odjela za transmisijske sustave divizije Schaeffler Automotive Aftermarket. “Naša globalna pokrivenost tržišnog segmenta spojki prelazi 80% te će se i dalje povećavati.“

Radni princip tehnologije dvostrukih spojki prilično je složen. Pojednostavljeno rečeno: za vrijeme dok je jedna spojka uključena i prenosi okretni moment, druga je pripremljena za uključivanje sljedećeg stupnja prijenosa. Ovakav mehanizam omogućuje glatku promjenu stupnjeva prijenosa bez prekida vučne sile odnosno bez gubitaka. Suha dvostruka spojka upotrebljava se kod vozila s relativno malim okretnim momentima, uglavnom zbog nemogućnosti odvođenja velike količine topline koja se oslobađa kod prenošenja velikih snaga.

Kod vozila s okretnim momentima većim od 250 Nm, primjenjuju se mokre dvostruke spojke koje su uronjene u uljnu kupku. Kod ovakvih izvedbi spojki, oslobođena toplina prenosi se na radni medij, koji cirkulira kroz uljni krug, prolazeći pritom i kroz hladnjak preko kojeg se ohlađuje na željenu radnu temperaturu. Bez obzira je li riječ o suhoj ili mokroj izvedbi dvostruke spojke, unutar svih LuK RepSet 2CT setova isporučuju se sami moduli spojki, kao i svi ostali sitni dijelovi i potrošni materijali neophodni za profesionalno izvođenje popravaka.

Ponuda rješenja za popravke dvostrukih spojki upotpunjena je modularnim setovima specijalnih alata, koji omogućuju brzi odabir i prilagodbu alata za specifičnu marku i tip vozila. Uz sve LuK RepSet 2CT setove, kao i uz sve kofere sa specijalnim alatima priložena su detaljna uputstva s opisom postupaka popravaka na osam različitih jezika. Dodatne informacije o svim Schaeffler proizvodima i rješenjima dostupne su na Schaeffler REPXPERT. Registrirani korisnici tog portala imaju mogućnost pristupanja tehničkim brošurama, servisnim informacijama, priručnicima, katalogu rezervnih dijelova za sve marke vozila itd.

Društvene mreže





Pošaljite nam E-mail

ATR