SVE JE UKLJUČENO! Sve u jednoj kutiji – LuK GearBOX

luk gearbox 1

LuK. Pouzdan partner.

Tijekom posljednjih pet desetljeća, LuK je prepoznat kao stručnjak i tehnološki lider u području komponenti transmisijskih sustava vozila. Kao sastavni dio Schaeffler Grupe, Automotive Aftermarket divizija u sklopu LuK brenda isporučuje inovativna rješenja za popravke u OE kvaliteti, uz poseban fokus na sveobuhvatne usluge za servisne radionice. Svi sastavni dijelovi podešeni su optimalno, kako bi se omogućila njihova besprijekorna funkcija i brza te profesionalna zamjena.

Praktičan proizvod. Praktičan pristup. Analiza najčešćih tipova mjenjača.

Koji su najčešći kvarovi mjenjača i koji su sastavni dijelovi mjenjača najosjetljiviji? Što je sve potrebno za profesionalne popravke? Prije razvoja svakog pojedinačnog LuK GearBOX seta, potražili smo odgovore na navedena pitanja.

Kako bismo dobili što kvalitetnije odgovore, provodimo ispitivanja najčešće primjenjivih, rabljenih mjenjačkih kutija, s ciljem sustavne identifikacije tipičnih kvarova.
Zbog toga što se temelji na praksi i iskustvu, LuK GearBOX je praktičan od samog početka. Upravo iz tog razloga, LuK GearBOX setovi sadrže sve sastavne dijelove neophodne za profesionalan i kvalitetan popravak pojedinog tipa mjenjača. Naravno, sve u vrhunskoj kvaliteti, baš kao što to kupci od nas i očekuju.

Analiza kvarova. Ispravljanje nedostataka.

Bez obzira od kojeg proizvođača, svi se mjenjači s vremenom istroše po određenim obrascima. Npr. kod VW 02T mjenjača, najveći broj kvarova povezan je s ležajevima uležištenim unutar montažne ploče. Zbog povećanja otpora kotrljanja unutar potrošenih ležajeva dolazi do snažnog zagrijavanja montažne ploče. Pritom može doći do oštećenja igličastog ležaja zupčanika pete brzine, a ubrzo nakon toga i do nemogućnosti odabira petog stupnja prijenosa.

• Neispravnost 02T mjenjača ne može se prepoznati izvana.
• Najava kvara nastupa u vidu pojave čudnih zvukova poput zujanja, zveckanja (zveketanja) ili mljevenja, za vrijeme dok mjenjač još uvijek funkcionira besprijekorno.
• Za provjeru ispravnosti predmetnih ležajeva Volkswagen preporuča sljedeći postupak:
• Mjenjač mora biti zagrijan na radnu temperaturu.
• S mjenjačem u slobodnom hodu (pedala spojke nije pritisnuta), potrebno je povećati broj okretaja motora do otprilike 4 000 min-1
• Pri 4 000 min-1 slijedi istovremeno pritiskanje pedale spojke i gašenje motora.
• Ukoliko se pritom pojavi zvuk zveckanja (zveketanja), koji se mijenja usporedno sa smanjenjem broja okretaja ulaznog (pogonskog) vratila mjenjača, sklop montažne ploče s ležajevima nije ispravan.

I ništa ne nedostaje – LuK GearBOX.

Kako bi se serviserima omogućilo samostalno izvođenje popravaka mjenjača, svi LuK GearBOX setovi prilagođeni su pojedinim tipovima prijenosnika te sadrže sve komponente potrebne za profesionalne popravke.
Kompetentnost je ono što nas pokreće.
Schaeffler nudi cjelovita rješenja za popravke motora, mjenjača i transmisije.
Diljem svijeta, ljudi se oslanjaju se na našu stručnost prilikom popravaka automobila, kombi i gospodarskih vozila te traktora.

Kvaliteta je naša ključna riječ

Kao proizvođač OE dijelova, Schaeffler komponente isporučuju se u beskompromisnoj kvaliteti i s neiscrpnom dozom inovativnosti.
Od stručnjaka za stručnjake
• Tehničke edukacije – online i offline
• Online katalog – ažuriran na dnevnoj bazi
• Specijalni alati – za profesionalne popravke

Pregled prednosti:

• Individualizirana rješenja za popravke prilagođena za određeni tip mjenjača.
• Koncept razvoja novih LuK GearBOX rješenja za popravke temelji se na sustavnoj analizi i utvrđivanju najčešćih kvarova pojedinih tipova mjenjača.
• Svi LuK GearBOX setovi sadrže sve sastavne dijelove potrebne za cjelovite i profesionalne popravke. Osim svih potrebnih ležajeva i potrošnog materijala – poput brtvi, gumica i semeringa – setovi sadrže i ostale sastavne dijelove potrebne za kvalitetno otklanjanje najčešćih kvarova. Uglavnom su to komponente koje rade u najtežim radnim uvjetima i izložene su najvećim opterećenjima, te bi ih trebalo zamijeniti novima prilikom svakog popravka mjenjača.
• Omogućava se izvođenje popravaka mjenjača u svim slobodnim servisima – uz povećanje produktivnosti i profita.
• Svi pojedinačni dijelovi unutar setova proizvedeni su u OE kvaliteti.

Pogonsko i gonjeno vratilo mjenjača, montažna ploča s ležajevima.
Uzrok i posljedica, oštećenje igličastog ležaja zupčanika pete brzine